X
KCC


Mentenanta, servicii garantie si post garantie

Munca ta necesita aparate de curatenie profesionale, intr-o stare perfecta de functionare, si asta in fiecare zi ? Inseamna ca ai nevoie de un partener cu adevarat profesionist care sa iti livreze aceste aparate dar mai ales, sa asigure functionarea lor continua si in conditii optime. Un partener care sa te ajute sa te concentrezi pe munca ta, fara sa fii nevoit sa te gandesti la service.

Service-ul il asiguram noi!

KCC este service autorizat Karcher si are o experienta de peste 3 ani in domeniu. La aceasta se adauga specializarea obtinuta in perioada de instruire cu specialistii Karcher. Dovada profesionalismului nostru sunt contractele pe care le avem cu intreprinderi, lanturi de magazine si firme din toate domeniile de activitate si din toata tara.

SERVICE GARANTIE si POST-GARANTIE pentru orice echipament Karcher din gama profesionala si din gama casa si gradina.


Avantaje

  • Pret competitiv pentru manopera la reparatii, deplasare gratuita (pt contractele de service) si cel mai mic cost de deplasare altfel
  • Timp redus de constatare si efectuare a devizului prin serviciile asigurate tehnicienii nostrii de la atelierul de service
  • Dispunem de toate piesele de schimb inclusiv pentru modele iesite din productie sau pentru cele achizitionate din alte tari
  • Contracte de mentenanta si service si,conform normelor internationale eliberate de Karcher, revizii periodice
  • Costuri mici pentru contracte de service special concepute pentru a implini nevoile clientiilor nostri Service mobil – Deplasare tehnician Karcher la sediul clientului sau la locatia aparatului in cazul in care se afla pe un santier chiar si in zone rurale, montane, etc. greu accesibile
  • La orice solicitare de reparatie sau de achizitie a unui aparat oferim consultanta tehnica si comerciala telefonica gratuita
  • Gasiti piese de schimb, accesorii si detergenti Karcher la magazinul nostru din Satu Mare. Dispunem de un si de magazin online pentru aparatele de curatenie profesionale/industriale/comerciale si casnice, accesorii si detergenti.


Preturi

  • Constatare – 40 lei
  • Manopera reparatie – 40 lei/ora/persoana sau 55 lei/ora/2 persoane
  • Cost deplasare – 1 leu/km
  • Manopera de deplasare 50 lei/ora/persoana
* Preturile nu contin TVA

Procedura intrare in service

  • La receptia aparatului in service se intocmeste un proces verbal care consemneaza in scris starea aparatului si toate accesorile care il insotesc..
  • Se constata starea aparatului si se consemneaza in scris problemele detectate pe o fisa de constatare, daca se efectueaza in atelierul nostru sau intr-un proces verbal, daca se face la sediul clientului. Datele continute de aceasta constatare sunt de natura tehnica si nu contin preturi sau date despre disponibilitate stoc, termen de livrare sau de plata.
  • Se intocmeste devizului de reparatie care contine toata informatia tehnica din constatare/proces verbal plus preturile pieselor, componentelor, manoperei, deplasarii (daca este cazul) etc.
  • Reparatia incepe din momenul in care clientul aproba devizul. La final toate piesele uzate si ambalajele de la piesele noi vor fi inmanate clientului pentru a certifica inlocuirea acestora cu piese originale noi.
  • Pentrua ridica aparatul din service clientul va fi anuntat telefonic sau in scris. Clientul va primi impreuna cu aparatul procesul verbal de iesire din service, devizul inchis, factura fiscala,chitanta, garantie, etc. Daca aparatul reparat nu este ridicat de client in termen de 60 de zile calendaristice de la data insiintarii aparatul se considera abandonat si va trece in proprietatea prestatorului iar valoarea sa va compensa valoarea reparatiei efectuate. Daca clientul nu ridica un aparat pentru care s-a intocmit devizul dar reparatia nu s-a efectuat pentru ca beneficiarul nu si-a dat acordul,aparatul va fi considerat abandonat si reciclat in termen de max. 90 zile calendaristice de la data predarii sale la service.


Conditii intrare in garantie

Conditiile pentru a Beneficia de o Reparatie in Garantie la Aparatele Karcher:
  • Sa prezinte Certificatul de garantie in original si o copie a Facturii de cumparare pentru produsele respective.
  • Sa dovedeasca ca intre datele de identificare ale produselor (cod produs, serie produs) si cele inscrise in Certificatul de garantie nu exista nici o diferenta;
  • Sa se prezinte la unitatea service autorizata sau sa solicite ridicarea aparatului pentru remedierea defectiunilor, in termenul de garantie inscris in Certificatul de garantie ;
  • Sa se asigure ca pe perioada de garantie produsului va fi protejat impotriva: lovirii, strivirii, patrunderii de corpuri straine in produs etc.;
  • Sa utilizeze surse de alimentare (apa, curent, combustibil, detergent, solutii de intretinere, etc) conform datelor tehnice cu respectarea tuturor normelor de protectia muncii;
  • Sa nu permita demontarea produsului sau incercarea de a fi reparat decat de catre unitati de service autorizate pentru rezolvarea cazurilor de garantie, altfel se va pierde garantia;
  • Sa asigure intretinerile periodice ale utilajului/produsului dupa cum sunt specificate in manualul de operare al aparatului primit impreuna cu acesta la achizitionare;
  • Sa utilizeze numai piese de schimb originale comercializare de dealeri autorizati Karcher care sa fie atat din punct de vedere tehnic cat si al calitatii compatibile cu tipul aparatului si cu domeniul de utilizare al acestuia;
  • Sa solicite rezolvarea reparatiei ca fiind caz de garantie in momentul prezentarii pentru remedierea defectiunii produsului avand la el documentele precizate mai sus;
  • Pentru defectele survenite datorita nerespectarii obligatiilor clientului, clientul va suporta atat cheltuielile de constatare, cat si pe cele de inlocuire a pieselor defecte in cazul optiunii repararii utilajelor.


Contracte de service

Avantajele achizitionarii unui contract de service:
  • Costuri fixe/ Reducerea costurilor de operare
  • Control total al costurilor de mentenanţă
  • Vizite planificare, ceea ce duce la planificare întreruperii activităţii
  • Preventiv pentru mentenanta/ Reducerea timpului de interventie de service
  • Optimizeaza durata de viata si de utilizare a aparatelor
  • Raspuns rapid/ prioritate fata de alte tipuri de client
  • Mareste logevitatea si valoarea echipamentelor dumneavoastra
  • Evidenţa investiţiei pe fiecare echipament individual
  • Service efectuat de profesionisti instruiti de Karcher
  • Teste si chestionare certificate de producator
  • Contracte de service concepute special pentru a implini nevoile dumneavoastra.
Observaţii:
  • Pentru contractul standard excepţie: Baterii/incarcatoare, consumabile (perii, paduri si lamele)
  • Pentru ambele tipuri de contracte, face excepţie folosirii neconformă cu instructajul făcut de specialiştii karcher, precum şi folosirea abuzivă a echipamentelor (îngheţ, distrugeri etc)
  • Toate reparatiile se executa folosind doar piese de schimb originale si scule si dispozitive speciale.
  • Dupa efectuarea reparatiilor, produsele sunt verificate si testate asa incat la iesirea din service clientul sa poata vedea aparatul functionand in parametri optimi. Reparatiile efectuate beneficiaza de garantie pentru piese si manopera conform legislatiei in vigoare.